tirsdag 9. juni 2009

Rottereiret! INSPO. av mamma

What to do today?
Jeg ser ikke bort ifra at denne dagen her blir standard med noen friske twister mot kveldinga. Hvis det trenger å bli utdypt, så innebærer min stadard dag trening og vanlige syssler, som eventuelt skolearbeid, min kjære, some friends og kanskje jobb. I dag skal jeg, riktig nok, ikke gjøre noe skole eller på jobb. Derfor kan vi konkludere med at det bare blir et hint av en standard dag i dag. It's ok. Jeg er et rutinemenneske, sant skal sies, men likevel liker jeg å være spontan. Håper spontaniteten min får meg til å sjekke kontoen hvor lønninga forhåpentligvis har kommet og jeg videre kan overtale en av mine foreldre til å bile et sted. Uheldigvis, det betviles.. Pappa jobber, mamma skal til tannlegen og fikse noe reiseforsikringsgreier. Sukk.
Egentlig kunne jeg tenke meg å lage en inspirasjonsvegg, eller dør, nede på rommet mitt. For å få litt tips, hint og motivasjon når dagene er grå, tunge og i slekt med helvetesgapet. Det skal man faktisk ikke kimse over.

Sup koffeinen din, det skal jeg! Før jeg må ta på meg klær, sminke og se kul ut. Ønsk meg lykke til.



Hey! Jeg har fått lønning!

2 kommentarer:

  1. jaaa, lønning! :-D

    SV: :-) takk.. selvom jeg ikke har designa den.
    kremt

    SvarSlett
  2. Åh, det var fantastisk! Nå venter jeg bare i spenning på feriepengene.

    Hehe, men den var virkelig nydelig!

    SvarSlett