tirsdag 9. juni 2009

At det var?!

Jaha! Er dere spent nå? På å få høre hva jeg har gjort i dag? Blei det noen idévegg?
Neida, det blei det ikke. Min standarddag ble prega av andre morsomheter. Blant mange har jeg (!) kjørt helt til Vinterbro og alt gikk bra helt til vi skulle parkere i et parkeringshus og en mann (les: pikk som mamma kalte han) tok en snarvei, som kunne resultert i en krasj. JEG LEVER. Så det gikk bra.

Jeg mener ikke å sitere Linnea (Linnéa?) sin blogg nå, men jeg har fryktelig lyst på epler akkurat nå. Epler er deilig, fulle av syre og setter fart på magen. Jada, fakta dere ikke trengte å få vite.
Hvis jeg skal fortelle om nåtidens lille planlegging og at på til lille krusedull, så har det seg sånn at jeg snart runder min attende sommer. Ikke bare jeg, men også min kjære venninne Ida. Vi to, tullehøner av dimensjoner, skal feire sammen. På Nesodden har vi noe så funky som et utleielokalet lokalisert på/ved/klin inntil et eldresenter. Det blir nemlig brukt som et aktivitetsenter for eldre på dagtid. Flott tiltak, flott lokale, men en smule upraktisk forhold til bråk. Likevel, selv om det er fart i jungelvennene våre, skal vi nok klare å temme de verste bavianene, gorillane og løvene til snille små dovendyr. Hvis ikke får vi bare finne frem varselspistolene og skremme dem vekk...

Forresten noen fler som skal på Nick Cave til fredagen? Frognerparken? Sees der!




Legger ved et illustrerende bilde av meg med drømmejakka at the moment. Nei, ekke noe fashionblogg whatsoever, men jeg synes jakka er kul uansett. Skyt meg hvis du ikke liker den... Neida.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar