lørdag 13. juni 2009

Oi, oi, oi...

Jeg sier bare: WOW! For en konsert. Dere.. det var.. awesome!! Jeg fikk knipsa noen få bilder, men det var ikke mange. Jeg var hypnotisert. Rett og slett. Nick live er som nærkis i blodet.
I dag er riktig nok en ny dag. Starta som en standard, før jeg stakk til hovedstaden og brant unødvendig mye deilig penger. Jeg angrer ikke, men det var kanskje litt.. ufornuftig? Uansett, jeg kosa meg. Av og til er det rasende deilig å handle litt aleine. Faktisk. Ting går fortere, du kan gjøre som du vil og plutselig er du rik av nye plagg. Shoppingturens høydepunkt var selvsagt da jeg så tidenes to største divaer. Jeg tipper de var.. maks fem eller mulig seks år gamle. Hun ene hadde heftig pelsjakke og de ropte høylytt til hverandre at de skulle "holde munn" og "skjerp deg". Takket være dem gikk ventetida mi på prøverommet fryktlig mye fortere. Dere kan tro det er tsunami av folk ute nå som det er mad salg overalt. Visste du det ikke? Jo, det stemmer: det er SALG!! Takket være nettopp det er jeg både lykkelig og jeg har fått en erfaring jeg ikke trenger å ha.. jeg har opplevd det samme tidligere, men fortrengt det grunnet mulig oppdukkende traumer. Jeg snakker om butikker som holder åpent når temperaturen ute viser over 20 pluss på gradestokken og de ikke har aircondition. Det er drepen. Verken mer eller mindre.





Så, nå er neglene mine ferdig lakka røde og den nye samt kuleste jakka mi gjennom tidene er på. Neida, ikke bikerjakka som jeg skreiv om i et tidligere innlegg, men en som er 110% paljetter - enda bedre enn biker. I LOVE U!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar