fredag 12. juni 2009

Nick Cave!!

Jeg løy. Jeg skreiv ikke noe mer til dere i går. Begynte dere å gråte? Det var det jeg trodde.
Samma kan det værra, for her er jeg nå. Sola skinner, jeg kan løpe rundt i deilig sommerkjole og håret som jeg har retta ut med rettetang holder seg stright..................... ikke. Straks skal jeg stikke inn til hovedstaden for Norwegian Wood, Nick Cave og spansk mat. Skjønt, men været er verre en noensinne. Whatever! Musikk blir det likevel, poncho is the shit så det ordner seg. Jeg ofrer ikke å se kul ut for en regnjakke eller fornuftige sko, så jeg kommer til å ende opp grisekald, klissblaut og lykkelig når jeg kommer hjem i natt. Sukk.. jeg elsker musikklivet. Satser på at det blir en deilig, deilig band t-shirt i dag og. Jeg gleder meg! De siste årene har jeg vært på NW, ikke bare for musikken, men også som en slags markering for bursdagen min. Det er alltid rundt 14.juni - det er for perfekt! Siden jeg er så sabla lite diskré når det kommer til fødselsdagen min (generelt er jeg et tradisjonsmenneske uten dimensjoner, du skal se meg rundt jul... ), er det veldig ålreit å få ut litt ekstra energi i Frognerparken. Ja, for tro ikke at det alltid holder med en treningsøkt.

Nå skal jeg ta meg en spiseskje med Noras hjemmelagde jordbærsyltetøy UTEN tilsatt sukker (UTEN blir spesielt presisert på glasset). Det er sykt chill!


Hove i fjor.. SAVNER RÆI!

Aloha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar