søndag 14. juni 2009

Hurra for meg!

Nå var det gjort, eller, det holder på. I dag er dagen hvor myndigheten har tatt meg igjen og jeg har blitt offesielt voksen. Hvert fall så voksen at jeg kan gjøre diverse ting og ta en litt større del av samfunnet. Det er stas, men jeg føler meg gammel. Neida (joda), for å være helt ærlig så er det jo ikke de største forandringene ennå - med unntak av en ting. Jeg fikk i meg alkohol i går for første gang noensinne. Det var en morsom opplevelse. To cider og jeg blei bært i seng. Fikk to slurker øl, en slurk vin og en slurk av noe til, men mer var det altså ikke. Null balanseevne og snøvling som en ordentlig sjørøver. Jeg var nok fryktelig sjarmerende. Nok om fyll og fanteri.. Jeg får snart dagens andre gave. Mormor og morfar er alltid tidlig ute, så den fikk jeg først. Nå venter mamma og pappas på tur. Tjoho! Altså, jeg vil ikke fremstå materialistisk, men gaver er noe jeg setter pris på både å gi og å få. Å gi gaver, å skape glede - det er en varme stor som ingen annen. Når andre velger å gjøre det samme for deg selv, synes jeg det er fryktelig hyggelig.


Oi da..

Nå må jeg prøve å finne ut hva som har skjedd med tightsen min.. den har rakna midt på leggen..

2 kommentarer:

  1. Høres ut som den perfekte debut som alkoholiker;)nå gleder jeg meg ende mer til sommerpilsen hos Mr. P

    SvarSlett
  2. ååå gudamei, for en herlig kveld - det smalt kl. 00.00 for deg jenta mi - det er helt klart! men gøy var det, og det så ut som du kosa deg sjæl, med et lurt litt halvslapt blikk og slørvete lyse toner, HERLICHT!
    jeg gleder meg til freddan!

    SvarSlett