torsdag 11. juni 2009

Kropp og bevegelse!

Ja, så nå var jeg benka ved kjøkkenbordet med en drivende kaffe, vannflaska, nettopp tygga opp lunsjen og er klar (som et egg!) til å angripe eksamensoppgaven min. Jeg er ikke stressa. Jeg har kontroll og er tilfreds med oppgaven min. Highfive. Hvor ofte er man det til eksamen? Svar: sånn ca. aldri. Så, mens jeg drikker, tygger og skriver meg igjennom eksamen med fornuftige briller på nese, klær med avslapningsfaktor på høyt nivå og venter på at jeg skal bli ferdig for dagen slik at jeg kan dra på trening, håper jeg atte dere nyter deres egen tilværelse. Kanskje har du hatt eksamen selv, skal ha eller venter i spenning - anyway: Livet skal nytes.

Jeg må nok ta meg en lur etterpå og.. Hva skjedde med å sove om natta, Thea? Det er det som er meninga.

Vi snakkes litt mer seinere, tror jeg!

4 kommentarer:

  1. Hei Thea;) Så fin blogg du har, tenke jeg skulle legge inn en kommentar siden du klagde på få synspunkter...hehe
    8 cider holder vel lenge for deg, kanskje du har noen igjen til sommerpilsen hos Marius, det skal bli gøy;)gleder meg, da kan vi kose oss med ciderne våres! Klem Marte

    SvarSlett
  2. kjære thea, masse masse lykke til, detta klarer du heeelt fint, som alllttiiiid jenta mi!

    SvarSlett
  3. Marte! I alle dager. Åssen fant du bloggen min?
    Haha, 8 cider holder til langt inn i sommerferien neste år. Sommerpilsen blir knakenes! Gleder meg :D

    SvarSlett
  4. Martine: Tusen takk, søta! Like måte! :D

    SvarSlett