tirsdag 21. april 2009

So soft!

I dag har jeg på meg så softe klær at jeg slipper å skifte før jeg skal på trening. Det er mine favoritt dager det, når jeg slipper å bytte klær for å dra på trening eller for dra ut på trening. Hva som er enda deiligere, er at jeg nå kun har tre tentamner igjen. Det skal bli fantastisk deilig å bli ferdig. Finito. Men akkurat nå må jeg egentlig komme meg inn til Oslo for å skaffe noen greier jeg trenger også må jeg til Bikbok med en bukse som har klikka og jeg håper det er reklamasjon. Men fy søren, det er jo så stress å reise inn dit når man egentlig ikke er så hypp og av den enkle grunn så gjør jeg det mest sannsynlig en annen dag. Mmm, soooft. Målet er å fikse det hele før helga, det vil altså si at jeg har 1, 2, 3 dager på meg iberegna fredag. Det burde jeg klare!
Så nå skal jeg altså nyte livet, 5 minutter på øyet, dra på trening, sole også kommer gubben. I tillegg nå jeg selvsagt forberede meg litt til tentamen i morra, men det er zero problemo.
Er artig dette med blogg asså.. Den ene dagen grubler man over meningen med livet, den neste dagen serverer man ikke mer eller mindre den bare slush. Som i dag! Jeg tror det har med klæra mine å gjøre. Just too soft :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar