fredag 24. april 2009

I'm (just) a dreamer

Vel, dere, fredag er hellig. Jeg mener, alt du kan gjøre og alt du kan la være å gjøre. I dag har jeg valgt det sistnevnte alternativet. Etter trening og en tur i det fri lengta kroppen min hjem til et tomt hus og aleinetid. Det ekke så dumt asså. Døtte på med deilig nøtter, lese litt og muligens gjøre litt matte. Er så masse... Heldigvis er ikke helga over ennå! Det sosiale skal jeg ta igjen i morra.
I forrige innlegg fortalte jeg om mine tattoplaner, og nå har jeg lyst til å snakke litt om drømmer. Vi drømmer jo alltid om et eller annet; Om natta, hva man skal bli, om dagen, om gutten/jenta - you name it. Jeg har alltid masse jeg skulle ønske var realitet i nuet eller som jeg håper en gang skal bli virkelighet (rekkefølgen er tilfeldig):
Number one: Jeg vil bestige Galdhøpiggen
Number two: Jeg vil på Roskilde
Number three: Jeg vil holde medg aktiv hele livet og håper jeg får et aktivt yrke
Number four: Jeg vil få langt hår
Number five: Jeg vil ha hund
Number six: Jeg vil ikke måtte betale restskatt
Numer seven: Jeg vil bli stor, selvstendig og gjøre som jeg vil etter ent skolegang
Number eight: Jeg vil reise
Number nine: Jeg vil delta på Oslo maraton
Number ten: Jeg vil være lykkelig resten av livet

Vel, det var en håndfull. Jeg skal følge The Secret og forholde meg positiv - det er nøkkelen!
Jeg tror drømmer er viktig. De fungerer som en motivasjon og pågangsdriver til nå mål, og vil man gjøre noe her i livet er mål viktig. Hva ønsker man? Sånn egentlig? Det verste er at det er så vanskelig å svare på spørsmål som det. Heldigvis blir man (nesten) ikke for gammel til å endre retning. Vi har jo hele livet foran oss :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar