onsdag 15. april 2009

I totally like big buts!

Hallå! Ålreit.. har dere noen gang følt at hodet deres er firkanta fordi hele dagstilværelsen din er som i en.. boks? Jaja, en smule teit sammenligning, men likevel er det akkurat sånn jeg føler meg akkurat nå. Fanget i faste rammer. Jeg liker meg mye bedre når ting er litt wigly og skjebnen overrasker meg. Altså, jeg liker meg bedre når jeg ikke har TP, som er en snasen forkortelse for tentamensperiode. Highfive. Det er så masse å skrive og vi er bare på den første så langt. Heldigvis er dette den lengste av dem alle. De fem andre foregår bare iløpet av én dag.
Anyway, det er viktig å fine sin utgangsporter slik at man får tatt seg litt fri fra realitetes tjas og mas til tider. Wanna know mine?! Trening, nettshopping og MC Hammer. God, I love all three of them.



Dette er meg akkurat nå siden jeg ikke har noen penger...

Tja.. så nå veit dere hva jeg tenker på i dag. Hva tenker du på? Ally Mcbeal? Tenk at det går på tv'n igjen. Det er som jeg plutselig har rast 6 år i alder og straks runder 12tallet igjen. Jeg føler meg ung! Neida, jeg ekke så gammel at det gjør noe. Men alikevel synes jeg imaget treffer godt når jeg sier jeg er født på 90-tallet. Et tiår som for lengst har passert. Det er egentlig ganske stilig, fordi det nå blir omtalt på samme måte som for eksempel 80-tallet. Like: Oh, my God, that's so 90's! Selv om, dog, 80-tallet var mye kulere. Musikken, stilen. En godt emne under kategorien: ELSK.

Vel.. nå må jeg la mine fingre små taste nummeret til Sun.

Har dere forresten noen overlevelsestips? Jeg mener, for å komme gjennom TP? Man får aldri nok av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar