tirsdag 14. april 2009

At man kan ta pause fra noe sånt noe..

Nok en gang. Den dag i dag. En ny gjenfødelse. Ute i bilen med storebror istad spilte vi Alice in Chains for fullt. Det var helt rått! Jeg er så lykkelig for at det har funnet tilbake til meg. Gudene veit hvor lenge siden slik musikk har truffet mine ører. Jeg er lykkelig!



Ellers så er jo skolestarten i morra er kapitell for seg selv, så det vil jeg hoppe straka vegen over. Jeg skulle mye heller gjerne delt hele min tanketank med dere, men akkurat nå må jeg pakke ut av hytteturbaggen min før mamsen kommer hjem og får spader. Hun har en tendens til å få det.. Wonder why?

3 kommentarer:

  1. sv: Jeg elsker genseren min også, hihi.

    Selvom jeg ikke hører så mye på sånn musikk lenger, så er Alice in Chains helt fantastisk musikk!

    SvarSlett
  2. Mia: Ja, det er det virkelig!

    Nadia: Jaa, stakkars. Det tror jeg at jeg også hadde vært dersom jeg hadde mangla et bein.

    SvarSlett