torsdag 2. april 2009

Farvel!

God kveld. Nå skal jeg komme med en innrømmelse.. jeg har verken hoppet over hus, bøffa spenn eller tagga på en vegg, jeg har derimot gått inn på tv3.no og funnet frem dagens PH (Paradise Hotel, husker dere?) fordi jeg ikke fikk det med meg istad. Ikke nok med det, men jeg begynte til og med å gråte da Ida og Rune skilte lag. Hællandussen. Det var nettopp det jeg håpet så inderlig at ikke kom til å skje. Ikke at Ida skulle ryke ut, men at jeg skulle begynne å gråte. Men, shit happens. Tårer som har falt kan ei puttes tilbake. Likevel er jeg ikke uenig med mæ sjæl når jeg sier at å kaste bort tårer på PH faktisk er bortkasta. Det er så vanvittig tragisk program. Det rommer ikke annet enn dramadramadrama og tja, mer drama. Det som er så utrolig er at jeg ser på det likevel. Sukk.. nei, dere. Jeg kommer med noe mer fornuftig i morra. Lover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar