onsdag 1. april 2009

Aprilsnarr!

Dette er innlegg nummer 30
I dag hørte jeg noe som er vanvittig sant. Vi sier jo ofte at livet er hardt, lev mens man kan og alt det der, sant? Vel, i dag hørte jeg en helt ny vri. Hør på denne: Livet er tøft, ingen har jo overlevd hittil. Det er den mest realistiske, skal vi si definisjonen, jeg har hørt så langt i livet. Neida, så i dag er livet skikkelig godt. Etter en god natts søvn med min kjære, deilig vær og treningsøkt er det lite som kan krønsje humøret ned på minus. På samme tid er det mange ting på en gang som liksom er gærent med kroppen min.. Jeg er så slapp (og det er utrolig. Jeg er aldri sliten. Jeg mener det, jeg er enten trøtt så jeg må sove eller våken med et høyt energinivå), jeg har tråkka over og har nå hoven ankel (det er vel og merke 14 dager siden), jeg har svart tå på grunn av treningsskoa og jeg har kutta meg med barberhøvelen. Også har jeg skikkelig lyst på nøtter.. Sokken min rakna til og med i dag, erre muli'?!

Nå har vi nådd april, for å være presis er det 1.april i dag som vil si: spøkens dag. Har du klart å lure noen? Jeg klarte det nesten. Sa at musikkanlegget i spinninssalen hadde klikka og slutta å funke. Det vakke helt vellykka riktig nok, mamma fikk ikke litt høy puls en gang.
Av tankemangel skal dere få noen bilder.

Storebror tegna meg på hånda. Takk, Nicklas. Jævlig ålreit.


Jeg sa jo at sokken min rakna..


Fint vær, ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar