fredag 3. april 2009

Gamle skatter skal ei glemmes!

Jeg liker så godt når jeg setter på musikk det er lenge siden jeg har hørt på, også får jeg en sånn AHA-opplevelse hvor jeg havner i himmelriket og forelsker meg i tekstene, sounden og artisten helt på nytt igjen. Gosh.. livet er herlig, dere. Spesielt i dag. It's friday, fo'sho, men ikke nok med det. I dag er den store starten, selve utgangspunktet for påskeferien. Ikke er det bare deilig med påskeferie, men dere veit at nesten alt som kommer etter påskeferien er avsluttende? Det er bare helt fantastisk og det aller siste vi gjøre før sommerferien.
Så ja, vil dere vite hva jeg hørte på kanskje? Jeg startet friheten min med å vaske første etasje. Vasking equals musikk uansett form, lengde eller størrelse. Av den grunn valgte jeg å starte økta med Aretha Franklin før jeg kjørte på videre med soundtrack av Pulp Fiction (Verdens beste film noensinne) og avsluttet med Wolfmother. Oi.. for energi man kan få av noe godt, noe. Akkurat som trening. Trening fikser alle sår, hvert fall de som ikke er fysiske. Tenk hvilket fantastisk resultat du får ved å plusse musikk med aktivitet. Harru'kke prøvd det, anbefaler jeg deg at du hopper over dårlig selvdisiplin og stikker ut med løpeskoene eller inn på treningssenteret med ipoden din. Har du ikke en hoven ankel som leker idiot i likhet med meg, vil jeg absolutt se at du tar på deg løpeskoene for en god kondisjonsøkt i dag. Sola kjem! Embrace it! Jeg derimot, skal ikke gjøre det, jeg skal pumpe jern inne fordi jeg ikke får trene kondisjon før til mandag igjen. Men dere, la oss ikke snakke om trening just nu.
Nei, så nå håper jeg dere fikk slokket tørsten deres etter noe fornuftig. Næt?
Kanskje hører dere fra meg i kveld, kanskje ikke. Skitt, jeg er sulten på nye sko... Aloha!


Se på disse a! Å, hei du!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar