onsdag 8. april 2009

Dette skal ikke kimses over!

Jeg ber etter flaks, lykke og hell. Støtte. Support (greit med en oversettelse tilfelle du ikke forstår norsk). Jeg er helt overbevist om at jeg er en nordmann som ikke er født med langrennsskia på beina. Jeg har gått sånn type 2 turer siden 7.klasse, det vil altså si 2 turer på nesten 6 år. Ergo: Jeg kan ikke gå på bortoverski. Unskyldningen min er at jeg er halvt svensk (didn't you know?), og når da væsker som norskt og svenskt blod går sammen i en kropp, ender ikke det i en god skiløper. Hvert fall ikke mitt tilfelle. Men hva skal man gjøre? Planen for de kommende dagene er nemlig å være med min kjære og hans familie på fjellet. Det blir gøy, jeg gleder meg - bare ikke til langrennsturene. Jeg skal stille meg som optimist, klart det, det kan jo faktisk hende jeg liker det. Dere ser det at gubben har hofteproblemer og kan derfor ikke stå i bakken at the moment og derav bortoverski denne gangen. Hva gjør man ikke for dem man er glad i, sier jeg bare. Goddamn.
Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar