torsdag 19. mars 2009

Veit du?

For en dag. For en deilig dag. Det har vært så underbart varmt i sola - jeg gikk uten jakke til jobb! Jeg sola trynet litt på terrassen. Life's good. Skulle så gjerne hatt en løpetur i go'været også, men måtte nøye meg med styrketrening. Ankelen min ser nemlig ut som en melon, no further details.
Da jeg kom hjem fra jobb tidligere i kveld, førte mamma, pappa og jeg en videre spennende dialog om bunadssølv. Det har seg sånn at en spenne til min egen mangler og vi veit ikke hvor den er.. Likevel, pappa trodde han hadde sett den og før vi andre rakk å si noe, så hadde han jaggu funni frem en hele smykkedåse (les: smykkeskrin). Mamma ble helt i ekstase, det var jo akkurat den smykkedåsa hun hadde savna helt siden vi flytta hit for snart tretten år siden. Poenget mitt er at den dåsa innholdt vanvittig mye stilig. Smykker vi kan drømme om å få tak i dag. Ikke nok med det, men den inneholdt også to av verdens fineste brosjer. De ser bokstavelig talt ut til å komme straka vegen fra "Top Gun" filmen. Dere husker den, sant? Vel, de, eller, den ene, sitter nå på min ganske fantastiske leather jacket.
For de av dere som faktisk titter innom litt sånn på regelmessigbasis, husker kanskje innlegget mitt om gjenbruk. Vel, i kveld har jeg løftet meg selv til et helt nytt nivå. Hva skal man med nye assessoarer når mamma har sitt gamle smykkeskrine? Ikke veit jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar