lørdag 21. mars 2009

O, happy day!

I feel lost in the dark.. tross at det er morning og alle utsikter tyder på at det skal bli et deilige stykke finvær i dag. Det jeg mener, er at jeg er rastløs. Rastløs etter å få et par planker på beina. Jeg har ikke stått i bakken siden vinterferien (!) og det kjennes ut som.. hele evigheten siden. Problemet har vært at pappa leverte inn saaben, altså bilen vår, til et eller annet verksted for å fikse noe. Don't know what, men poenget er at skia mine lå igjen oppe i skiboksen, som ikke kom tilbake til sin destinasjon før på torsdag for nøyaktig 2 dager siden. Nå er skia mine levert inn på jobb, som da vil si Sport'n, sånn bindingene mine blir midtstilt og det blir lettere for meg å bli en kick-ass jibbagirl. Jeg håperhåper at jeg får stått litt før påske og at ferien blir fyllt med snø, planker og downhill. Men ikke i dag.. sukk.
La oss ikke dvele i sorg - det er jo lørdag! Birkerbeiner'n på ski går av staben, jeg skal snart på trening før jobb og sola gløtter frem. Ikke at jeg kommer til å få smake noe på den i dag, men likevel er det fint å vite at alle heldige individer som kan nyte naturens egne gullstråler i dag, får sin nødvendige dose med D-vitamin. Og for de spesielt interesserte kan jeg fortelle at Tryvann holder en saftige konkurranse akkurat i dag og av den grunn vil jeg anbefale deg å ta turen oppover dit.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar