fredag 6. mars 2009

Åfyda!

I ain't kiddin'.. Det var grunnen til at jeg kom for seint i dag og det var grunnen til at jeg måtte dra tidlig. Fra skolen vel og merke, for den som ønsker å vite det. Etter legetime rundt totida er det altså fastslått, eller legen tror, at det meste sannsynlig er urinveisinfeksjon som herjer kroppen min. Jeg hater det. Det er et av mine største mareritt. Infeksjon i urinveiene. Takk skal du ha! Ikke nok med det, men tror dere ikke at det følger med en ekstra gave når man får noe sånt noe? Jo, så klart gjør det vel det. Du får med en pencilinkur på kjøpet. High five.
Likevel, det hindrer meg ikke fra å leve fredagen min fullt ut. Soon to come: Trening. Later to come (strålende engelsk!): Marianne og muligens Camilla.
Også gleder jeg meg faktisk ganske meget til i morra. Da blir det trening, planker i bakken og kjærestekos på eftan. Så flott!

Jeg er egentlig ikke så fan av blogging med "Hva jeg har gjort og skal" - info, men hey!
Ser man ikke at det kom en her på rappen, ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar