fredag 27. februar 2009

Er det ikke spennende?

Så... dette er en heller lite, svært lite, inneholdsrik kveld. Det skjer.. så og si... ingenting. Med mindre du drar på Ferdinand selvsagt, halvøyas nye knutepunkt like over Tyrker'n. Det som er litt morsomt nettopp ved Tyrker'n, er at butikken slett ikke drives av tyrkere. De er kurdere eller noe sånt noe. Deilig butikk er det, eksotisk og fresh. Men der er altså ikke jeg, på Ferdinand. Jeg er hjemme. Jeg har egentlig bare vær her etter skolen, her og på trening. Da jeg kom hjem derfra igjen, øvde jeg treningsprogram. Kjedelig fredag. Forstå meg rett, trening er alltid gøy, nytt program er kjempegøy, men hva skal jeg finne på nu? Det er nettopp i skrivende stund som skaper den kjedelige situasjonen. Jeg tror egentlig jeg skal gå å hente en telefon, ringe et par samtaler i håp om at noen vil snakke med meg. Jeg veit akkurat hvem jeg skal slå på tråden til, så pass deg.
Er det noen der ute som har et annet tidsfordiv å dele med meg frem til "Senkveld", så ifra. Alt mottas med stor takk.
Mens jeg starter mitt bloggraid for kvelden, trykker på tasten på hjemmets nye bærbare telefon og tygger tyggis med Imsdalflaska mi i kjeften, håper jeg du får en alldeles ypperlig aften. Adjø.


You get me?
(blogspot nekter å legge inn avsnittene jeg deler inn i, dere får bare beklage sammenhengende tekst)

2 kommentarer:

  1. haha, så morsomt bilde :D

    SvarSlett
  2. Man har det bare så morsomt som man gjør det til selv, veit du ;)

    SvarSlett