tirsdag 28. april 2009

Ser man det!

Ja, nå er det bare en tentamen som gjenstår. Skal bli fantastisk godt å la skuldrene senke seg og bare ta siste innspurten før sommerferien - med fullførte tentamner i bakhånd. Det blir spennende å se hvordan det går, hva resultatene blir. Jeg er av dem som har veldig høye forventninger til meg selv og som ikke kan håpe noe i frykt for skuffelse. Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å ta lettere på ting, men den gang ei.
Samma kan det være, snart er det jo over.
Hva som er litt stilig, for å komme litt tilbake til tatoveringen min, jeg er så spent på å ta den. Min bror har lenge hatt en gud avbildet på armen, men at det var den samme som Ganesha ante jeg ikke. Nå skal vi altså ende om med brother/sister tattoo. Hoho, me like!

Ja, dere, dette var kort og innholdstomt.. men, tankebanken er forholdsvis lettere.
:-D-<=

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar