tirsdag 24. mars 2009

O, happy day!

Hei, ja, så var det tirsdagskvelden og klokka har passert 22.31. Dere veit vel hva det betyr? Jo, nemlig at Paradise Hotel nettopp er ferdig. Det er fælt å si det, men jeg klarer ikke å holde meg unna. Det må opp.. hver kveld.. klokken 21.30. Hvis ikke tyr jeg til andre midler. http://www.tv3.no/ - I'm in love <3 Jeg er ikke den eneste som skriver om Paradise (La oss kalle det PH). Eller været. Eller andre ting. Jeg kan si såpass at jeg tror lignende temaer går igjen fordi de er sentrale i folks tanketanker nå om dagen. Jeg mener, er ikke du litt våryr? Kommer ikke du på ekstra godt humør eller blir stråler litt ekstra? Fryder du deg ikke over å kunne lette på boblejakka eller ullsokkene? I know I do. Og jeg elsker det faktumet at jeg kan gå med solbriller, shades, beskyttelsesglass for øynene. Det har vært mitt ansiktplagg de siste dagene og jeg håper ikke jeg trenger å ta de av på en stund ennå. Vel.. en annen lettelse er også å vite at det venter masse skolearbeid fremover. Alle muligslags forberedelser til tentamensperioden og ikke minst alle eksamnene. Jeg gleder meg, ser skikkelig frem til å gråte blod etter lite søvn, ha innhulinger i fingertuppa etter tastene på datamaskinen og knute på tunga etter nynorsken og engelsken, ikke minst. Fantastisk.

Nå skal jeg gå å pleie møre kroppsdeler i dusjen. Nytt treningsprogram i dag. For et kick!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar