søndag 15. mars 2009

God natta!

Ja, dere, tro det eller ei, men jeg nærmer meg (sakte, men sikkert) innlegg nummer 20 - ser man det. Dette er innlegg nummer 18, så jeg regner med å ha nådd 20 hvert fall innen tirsdag. I can do that.

Skal vi se.. veit dere hva jeg mener om ting som følger seg med flertallet? Jeg tenker at det er oppbrukt. La meg presisere meg. For.. tja, et år siden, var makramé og hemp et hypt, fantastisk og faktisk ordentlig stilig konsept som gjorde at alle fikk en smak av saltvann i håret, våtdrakt og surfebrett under føttene. Jeg synes det var kult, men alle hadde det. Når alle har noe, synes jeg det mister litt sjarm. Det mister noe ved å være eget og unikt. Noen liker å føye seg med mengden, så flott er det jo for dem, men personlig er det å kunne stå litt på egne bein også i stilretninga something pretty good. Så, nå, nå som alle har slutta å være så gira på det, nå har jeg lært meg det. Kall meg treig, kall meg en ettertilter, men jeg liker det sånn. Da er jeg på en måte safe på at fåtallet ikke kommer til å bruke det hele året rundt. Jeg sier ikke at det er få som bruker det nå, på ingen måte, jeg sier bare at det ikke er samme slageren som det var for noen måneder tilbake. Litt for tidlig eller litt for seint, det er sånn jeg liker det. Jeg vil også si at nettopp det er grunnen til at man aldri skal kaste klær, sko eller annet tilbehør - du veit aldri hva som kommer på mote igjen.

Mitt beste råd er uansett at du skal være deg selv. Tilhørighet til andre er viktig, men først og fremst med deg selv. Man trenger jo ikke å være identisk for å være lik, sant? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar