mandag 16. mars 2009

Au, au eller yes, yes?

I kveld vil jeg snakke om deilig smerte. Smerte som ikke gjør vondt, men fryder. Den smerten vi arbider etter, søker etter og gleder oss over. Denne typen av smerte kommer i ulike former hos ulike mennesker, og jeg skal ikke nevne hva jeg har som mine favoritter. Men, det jeg kan si, er at jeg tror det er to ulike punkter som går igjen hos flest mennesker vidt over. Kan du tenke deg til hvilke smerteområder jeg sikter til? Jo, jeg snakker om den seksuelle smerten og den smerten du opplever ved en hard treningsøkt. La oss ta for oss et tema av gangen. Først ut er den seksuelle smerten. Dette er en følelse de fleste av oss, tro det eller ei, ønsker ganske sterkt. Jeg skal gjøre mitt beste for og ikke gå inn i detaljer her, men jeg tror de fleste skjønner hva jeg mener. Pain som dette går igjen både under vorsspielet, hovedakten og nachspielet. Litt biting og litt hardhente bevegelser sammen med ren nytelse. Kosing og ømme 'sammenkomster' er nydelig til tider, men på lik linje som det vi kan kalle hardcore. Godt og blanda er rett og slett et godt motto her.
Nytt avsnitt vitner til nytt tema, nemlig treningssmerte. Her har vi selvsagt også ulike varianter. Det er den smerten du føler under selve økta og den eventuelle smerten som kan dukke opp dagen/dagene etter. Mitt beste tips til først nevnte her, er å nyte det. Mitt beste tips vedrørende andre punkt, er å trene mer. På den måten kan du forebygge forferdelige stive og (merk!) ubehagelige smerter i dagene som følger.

Jeg må ærlig innrømme at jeg plasserer begge disse kategoriene høyt i den forstand at jeg liker dem begge. Godt. Ops, der ble jeg plutselig avslørt...

1 kommentar: