mandag 23. februar 2009

Hei, sa hu!

Blogging. Det er blitt en ordentlig trend nå. Men jeg skjønner det, jeg slenger meg på. Det er en ganske sånn deilig måte å tømme seg på, skrive ned litt tanker, opplevelser, følelser og renvaska tomprat. I tillegg så åpner man for andres syn på ting, andres meninger og det kan jo igjen skape debatt. Debatt er gøy! Hvert fall av og til. Kommer som regel an på hva man diskuterer og ikke minst hvem man diskuterer med. Det er ikke alle det er like lett å drive noe med. For å være helt ærlig synes jeg det vanskeligste er å diskutere med noen som bare står som bly og nekter å se ting fra andre vinkler, eller bare akseptere at folk tenker forskjellig.

Jeg velger å starte min blogging sånn like etter vinterferien. Eller, starte vil jeg påstå er feil.. Heller at gjenopptar hobbien, dagboka, skrivekanalen eller hva du vil kalle det. Kanskje kjenner du meg igjen, kanskje aner du ikke hvem jeg er. Alle er velkommen, whatsoever!
Men altså, vinterferien. ferie skal man ikke kimse over. Ferie er knall! Hellandussen. Vi har jo til og med vinter her hjemme. Snø til oppover låra (ikke at mine lår når så høyt over bakken) og det er smud. Jeg liker sommeren fantastisk godt, men synes absolutt at man må gjøre det beste ut av det man har. Det er dealen. Nå er det kaldt ute, hvorfor ikke slenge på noen cm med snø i tillegg? Jackpot! Ikke er det bare litt moro og friskt for kropp, sjel og skinn (og sinn?), men det skaper også ordentlig gode bakkeforhold. Det er lite som er twintip på sånn skikkelig digg føre. Ain't nothing more to say about that.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar